Język angielski- grupa: 2,3,4,5,6

Kochane Dzieci, w tym tygodniu utrwalimy nazwy żywności, kolory i liczby:)

Gr 2,3:
1. Spójrzcie na historyjkę obrazkową, odpowiedzcie na pytania:
– co robi misio?
– co lubi a czego nie nie lubi? – spójrzcie na jego minę:)
– nazwijcie po angielsku te elementy, które już znacie (misiu, jabłko, woda, cytryna, banan).
– wskażcie kolory i nazwijcie je w języku angielskim.

 

2. Wykonajcie kartę pracy: jabłko (apple), gruszka (pear):
– nazwijcie owoce: (apple, pear)
– przeliczcie w każdym rzędzie: ( three, two, four, four)
– odczytajcie rytm używając określeń: duży (big), mały (small)
– zaśpiewajcie piosenkę Are you hungry?

Gr 4.5.6:
1. Spójrzcie na kartę pracy:
– nazwijcie w języku angielskim elementy przedstawione na ilustracji (bread, cheese, apple, plum, banana, water, lemon)
– przeliczcie je w każdym rzędzie ( six, four, nine, eight)
– określcie kolory ( yellow, gree, red, purple, white, brown)
– dokończcie rytmy

2. Spójrzcie na talerz misia i dziewczynki:
– co znajduje się na talerzu misia? ( bread, lemon, banana, apple, cheese)
– co jest na talerzu dziewczynki? ( bread, apple, banana, lemon)
– porównaj oba talerze, czego brakuje dziewczynce?
– powiedz co Ty lubisz jeść: I like…, a czego nie: I don’t like…
– zaśpiewaj ulubioną piosenkę:)

Przyjemnej zabawy,
p. Edytka