Język angielski

Drodzy Rodzice i Dzieci

  • gr 2 i 3: w bieżącym tygodniu powtórzymy nazwy zabawek, zaśpiewamy znaną Wam piosenkę o pluszowym misiu i nauczymy się określeń: duży, mały.

TOYS- ZABAWKI

a kite- latawiec

a car- autko

a train- pociąg

blocks- klocki

a doll- lalka

a ball- piłka

a teddy bear- miś pluszowy

big- duży

small- mały

Posłuchajcie i zaśpiewajcie piosenkę o pluszowym misiu, znacie ją z zajęć, w trakcie śpiewania możecie przytulić swego pluszaka i pokazywać na nim części ciała:)

My Teddy Bear

 

My teddy bear has 2 eyes, 2 eyes, 2 eyes (patrzymy misiowi w oczka)
my teddy bear has 2 eyes, I love my teddy bear (przytulamy misia)
My teddy bear has one nose, one nose, one nose (dotykamy noska)
my teddy bear has one nose, I love my teddy bear (przytulamy misia)
My teddy bear has 2 ears, 2 ears, 2 ears (wskazujemy na uszka)
my teddy bear has 2 ears, I love my teddy bear (przytulamy misia)
My teddy bear has 2 arms, 2 arms, 2 arms, (chwytamy misia za rączki)
my teddy bear has 2 arms, I love my teddy bear (przytulamy misia)
My teddy bear has 2 legs, 2 legs, 2 legs, ( łapiemy misia za nóżki)
my teddy bear has 2 legs, I love my teddy bear (przytulamy misia)
My teddy bear has 4 paws, 4 paws, 4 paws, (wskazujemy na 4 łapki)
my teddy bear has 4 paws, I love my teddy bear (przytulamy misia)

– gr 4,5,6: powtórzymy nazwy części ciała oraz dobrze Wam znaną piosenkę

BODY PARTS: CZĘŚCI CIAŁA

a nose – nos
eyes -oczy
ears -uszy
knees – kolana
fingers – palce u rąk
toes – palce u nóg
shoulders – ramiona
a chin- broda
a head – głowa

A teraz trochę ruchu:) posłuchajcie piosenki Head&shoulders i pokazujcie części ciała:

 

 

(powtarzamy kilka razy)
Head, shoulders, knees and toes, knees and toes
head, shoulders, knees and toes, knees and toes
and eyes, and ears, and mouth and nose.
Head, shoulders, knees and toes, knees and toes

Przyjemnej zabawy,
p. Edytka